Діагностика і корекція «Я-концепції» молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень
|
Стислий зміст
Модуль І. Розвиток «Я-концепції» молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень
Тема 1.1. Проблема самосвідомості та «Я-концепції» особистості у психологічній науці
Тема 1.2. Розвиток «Я-концепції» молодшого школяра
Тема 1.3. Чинники низького рівня навчальних досягнень учнів початкових класів
Модуль ІІ. Психологічна діагностика «Я-концепції» учнів початкових класів з низьким рівнем навчальних досягнень
Тема 2.1. Психологічна діагностика «Я-концепції» молодшого школяра
Тема 2.2. Психологічна діагностика чинників низького рівня навчальних досягнень молодших школярів
Модуль 3. Психологічна корекція «Я-концепції» молодших школярів з низьким рівнем навчальних досягнень
Тема 3.1. Психологічна корекція низького рівня навчальних досягнень в учнів початкових класів
Тема 3.2. Формування позитивної «Я-концепції» в молодших школярів
ПРАКТИКУМ