Стратегічний менеджмент
![]()
|
Стратегічний менеджментІгнатьєва І.А.
|
Стислий зміст
Частина І. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ ЯК КОНЦЕПТУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ
Розділ 1. Стратегічний менеджмент: сутність та передумови формування
Розділ 2. Стратегічний менеджмент у системі менеджменту організації
Розділ 3. Аналіз стратегічних факторів зовнішнього середовища підприємства
Розділ 4. Оцінка стратегічних можливостей підприємства
Частина ІІ. ВИЗНАЧЕННЯ ЦІЛЕЙ ТА ФОРМУВАННЯ “СТРАТЕГІЧНОГО НАБОРУ” В СИСТЕМІ СТРАТЕГІЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Розділ 5. Постановка цілей в системі стратегічного менеджменту підприємства
Розділ 6. Підходи до вибору та формування стратегічного набору підприємства
Розділ 7. Вибір і формування корпоративної стратегії
Розділ 8. Продуктово-товарні стратегії підприємства: сутність та порядок формування
Розділ 9. Основи формування ресурсних стратегій діяльності підприємств
Розділ 10. Формування функціональних та конкретних (об’єктних) стратегій
Частина ІІІ. ПІДСИСТЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЙ У СТРАТЕГІЧНОМУ МЕНЕДЖМЕНТІ
Розділ 11. Організація стратегічного планування на підприємстві
Розділ 12. Процес організаційного забезпечення реалізації стратегій підприємства